lördag 8 januari 2011

Omstart




Här har hänt mycket sen jag bloggade sist, det har både blivit höst, vinter och nytt år, så fort tiden går. Jag har fått fast heltidstjänst igen på mitt gamla jobb så bloggtiden har inte funnits. Det jag sytt har jag tidigare visat på min zoomin, men den upphör inom kort, därför kommer jag att lägga bilderna här.

I huset har vardagsrummet blivit klart och vi ska precis börja renovera badrummet, vi letar inreding för fullt.

Nu börjar den 19 dagar långa julledigheten gå mot sitt slut, ska faktiskt bli kul att få börja jobba igen, man blir lite slö av ledighet, iallafall på vintern, jag gillar sommaren bäst.

4 kommentarer:

annicka sa...

Hej grattis till osmtart...fniss nytt liv?...
Zoominnedläggningen har ställt till det för många vill jag lova. Kul att vi blir bloggerkompisar!

Birgitta i Gävle sa...

Vilken tur att jag redan har dig på Google Reader!
jag tänker köra den här bloggen
http://birgittas.bloggplatsen.se/
Det blir ju litet fånigt (och tar tid) att ha flera bloggar. Blogspot får stå tillbaka för den är svårare.

evaj sa...

Roligt att finna dig!!Jag är på adress hppt://bambisyr-evaj.blogspot.com

Anonym sa...

Inte visste jag att du hade två bloggar! Kul att se vad ni gör! ;)
Syster