söndag 19 juni 2011

Badrummet är användbart igen

Att det skulle ta 6 veckor utan toalett, dusch och varmvatten trodde jag nog inte, utan tvättmaskin var vi i 8 veckor, men nu funkar allt och vi njuter, än återstår lite småplock, det kommer varefter vi får tid. Just nu letar jag knoppar till handdukar, toaborste, toalettpappershållare och pedalhink.
Så lättstädat, allt är vägghängt. Jag hade tänkt gröna handdukar, men på det stora möbelvaruhuset fanns fina turkosa, så så fick det bli.
Takduschen är härlig! Här fattas duschväggar, när de skulle hämtas i affären var de sålda, vi väntar på ny leverans :o(
Massor av förvaring är bra, jag gillade ljusblått när jag var ung, men tur att skyddsplasten ska bort på de vita blanka luckorna när bänkskivan och handtagen är på plats.

4 kommentarer:

annicka sa...

Så fint o fräscht. Verkligen värt väntan - fast den varit lång!

Gunilla sa...

Så snyggt det blir. Jag gillar kaklet jättemycket och med turkos handdukar blir det riktig havskänsla.
Grattis till att det är klart!

Anonym sa...

Härligt!

Katarina sa...

Så härligt Mia, jättefräscht! Njutningen måste vara stor efter den väntan:-)) Kram Katarina