lördag 31 december 2011

Årets sista dag 2011


Årets sista dag bjöd på solsken och lite frost, härligt promenadväder.

När jag var lite så kunde jag inte gå förbi en sån här frusen pöl utan att gå på den, ibland gick bara isen sönder, ibland blev jag våt om foten... Jag kunde inte låta bli den frusna pölen idag heller, barnsligt roligt ;o))

Nyårsmenyn bestod av Toast Skagen till förrätt.

Baconlindade kycklinglårfiléer fyllda med chevre och timjan med apelsinsås och hasselbackpotatis till huvudrätt.

Pannacotta och/eller chokladmousse till efterrätt, det var olika önskemål i familjen.

Och slutligen några chokladpraliner innan vi går ut till raketerna på 12-slaget.
I morgon ska mitt nya smala liv börja, det är bäst att jag skriver det här så ni vet, nu kommer jag inte undan, några kilon måste bort.
Gott nytt År!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ser gott ut! Jag gillar ljudet av krossad is i vattenpölar. Lycka till med kilominskningen!